Je hoeft niet de beste te zijn om hoog te ranken
Je hoeft niet de grootste pagina te hebben. Of de populairste. Je hoeft niet elk ‘gerelateerd zoekwoord’ – elke behoefte – in de tekst te verwerken. Je hoeft niet iedereenLees artikel
Je hoeft niet de grootste pagina te hebben. Of de populairste. Je hoeft niet elk ‘gerelateerd zoekwoord’ – elke behoefte – in de tekst te verwerken. Je hoeft niet iedereenLees artikel
Hoe meer data je tot de beschikking hebt, hoe beter je strategische en weloverwogen beslissingen kan maken. Laten we alle beschikbare data over de click through rate (CTR) nalopen. WachtLees artikel
SEO. De naam alleen al laat creatievelingen zuchten. Vaag technisch gedoe dat de creativiteit belemmert. Snap ik. En alles wat je over SEO leest, versterkt dit beeld. Het liefst doeLees artikel
Iedereen die zich inschrijft voor mijn nieuwsbrief krijgt naast een e-book ook een vraag voorgeschoteld. Wat is je #1 probleem bij het runnen (of opstarten) van jouw onderneming/blog? Dit wasLees artikel
Blogs moeten soms onredelijk zijn. Te emotie gedreven. En dan heb ik het niet over technische ‘how-to’-blogs. Ik heb het over blogs waar je een punt wil maken. Waar jeLees artikel
Ranken op het populairste zoekwoord. Dat is de droom. Toch? Een nummer één positie op een zoekwoord met (tien)duizenden zoekopdrachten per maand. Zoekwoorden zoals afvallen, babykamer, copywriting en Cuba vakantie.Lees artikel
Het ondernemerschap is voor velen een jarenlange strijd om een 2-0, 3-0 of 6-0 achterstand weg te werken. De 1-0 wordt gemaakt omdat we niet realiseren dat we met een achterstand beginnen.Lees artikel
Er zijn een hoop online marketing blogs. Dertien ofzo, waaronder die van mij. Nee. Er zijn er duizenden. In Nederland alleen al. Het is onmogelijk om ze allemaal in teLees artikel
Kleine ondernemers zouden eens moeten stoppen met het een-op-een kopiëren van gevestigde-marketing-tactieken. Het nadoen van gevestigde bedrijven maakt je niet succesvol, simpelweg omdat gevestigde bedrijven nu niet de dingen doen die zeLees artikel
Mijn officiële start als ondernemer (in 2012) was op zijn zachtst gezegd, stroef. Er zijn tweehonderdtwaalf dingen die je tegelijkertijd moet fixen en het lukte mij maar niet om voorLees artikel