Online marketing cursus: hoe krijg je een groeiende stroom aan bezoekers en klanten?

Hoe krijg je meer klanten?

Het is een van de grootste vraagstukken voor ondernemers. Het oplossen van dit vraagstuk leidt tot groei en zekerheid. Het negeren van dit vraagstuk zorgt voor het omgekeerde.

Om succes uit jouw marketingactiviteiten te behalen moet je de onzekerheid uit marketing halen.

Dat is niet makkelijk, maar voor iedereen haalbaar

  • We moeten leren welke elementen het succes van acties bepalen – en hoe je die verbetert
  • We moeten een achterliggende strategie hebben
  • We moeten marketingtactieken op elkaar afstemmen en aan elkaar koppelen
  • We moeten gebruik maken van marketingvermenigvuldigers
  • We moeten inspelen op hoe de doelgroep denkt, voelt en handelt
  • En we moeten een lading ideeën hebben die we kunnen proberen

Deze cursus probeert die vraagstukken zo goed mogelijk te beantwoorden.

De uiteindelijke verzameling van tactieken die voor jou werken zal voor iedereen anders zijn, maar het proces om die tactieken te verzamelen is hetzelfde. Deze cursus helpt jou met de strategie, de achterliggende gedachten en met een bijna oneindige verzameling aan tactieken die je kunt proberen.

De online marketing cursus bestaat uit drie delen

  • De pilaren en strategie van goede marketing
  • Meer dan 55 marketingtactieken die voor bezoekers en klanten kunnen zorgen
  • Marketingpsychologie: welke inzichten in de mens kunnen we gebruiken om de doelgroep te interesseren.

Wat kost het?

De online marketing cursus kost 150,- exclusief BTW.

Starten met de online marketing cursus

Leer precies wat je kunt doen om jouw marketing op de rit te krijgen.

Cursus online marketing kopen

Over Ruben Bunskoeke

Ik ben een online marketeer die houd van goed-in-elkaar-zittende websites, creativiteit, het begrijpen van de mens (psychologie, sociologie en filosofie), nieuwe dingen leren, geschiedenis en het zoeken naar simpele creatieve oplossingen voor complexe problemen.

Sinds 2012 ben ik al bezig met het helpen van ondernemers met online marketing, SEO, copywriting en verbeteren van een websites. Ik heb kleine en middelgrote ondernemingen geholpen om flink te groeien. In die tijd heb ik ook duizenden artikelen en 50+ boeken over marketing gelezen. En alle kennis heb ik gebruikt om de cursus te ontwikkelen