000.nl
  • Blog
  • Kennisbank
    • Ondernemen: 10 lessen
    • WordPress website maken
    • Bedrijfsnaam bedenken
    • De beste WordPress hosting
    • 60 marketingtactieken
    • Nieuwsbrief beginnen
    • Starten met SEO
  • Diensten
    • SEO advies
    • Website advies
    • Copywriting
  • Cursussen
    • 6-in-1 cursus marketing
    • Schrijven & copywriting cursus
    • SEO cursus
    • Online marketing cursus
    • Lessen cursussen
  • Over & meer
    • Over 000.nl
    • Gratis e-book
    • Contact

10 simpele manieren om beter gevonden te worden op Google

Hoe meer je over SEO leest, hoe chaotischer en complexer het wordt.

Hoe verkoop je meer? Het drieluik van online succes

Bij het verkopen van producten en diensten heb je te maken met 3 factoren;

Online marketingstrategie nodig? Denk als een burgemeester

Het opzetten van een online business is als het uitbouwen van een klein afgelegen dorp naar een bruisende wereldstad.

Slimme SEO-teksten schrijven die hoog in Google komen

Wat is het verschil tussen het schrijven van normale teksten en het schrijven van SEO-teksten? Het grootste verschil is dat je bij SEO-teksten je hele tekst richt op het beantwoorden vanLees artikel

Leren bloggen is voor naïeve of arrogante mensen

Leren bloggen is als het leren van salsa op een grote dansvloer, terwijl honderden mensen zitten te kijken.

Waarom moet ik jou mijn tijd en aandacht geven?

Tell me why… (ain’t nothin’ but a heartache). Vertel mij waarom iemand ik jouw artikelen moet lezen.

Om te triomferen met SEO en bloggen moet jij je niet op één, maar 2 doelgroepen richten

Voor wie blog jij? Je doelgroep, toch? Mensen die een product bij jou kunnen afnemen. Potentiële klanten. Moet je niet doen. 

De moeizame strijd van het bepalen van een USP en het krijgen van ’top-of-mind’-positie

Het doel van het onderscheiden, van de weg naar de top, is om een ’top-of-mind’-positie te bemachtigen wanneer men denkt om iemand binnen jouw niche in te schakelen. Je kunt nietLees artikel

Online succesvol worden? Overwin angst, gedweeheid en gemakzuchtig conformisme

In de jaren 60 benaderde het autoverhuurbedrijf Avis het reclamebureau Doyle Dane Bernbach en vroeg hun om een reclamecampagne te verzinnen. In die tijd was Hertz het grootste autoverhuurbedrijf. AvisLees artikel

In de kudde word je niet succesvol. Wie niet opvalt, wordt genegeerd.

Vroeger toen ik op de middelbare school zat, was normaal zijn het belangrijkste dat er was. Iedereen wilt op die leeftijd maar één ding: Nee, niet dat. Ik bedoel: erbij horen.Lees artikel

  • Previous
  • 07
  • 08
  • 09
  • Next
  • Last

3 ‘START HIER’-artikelen

  • Starten met SEO
  • Starten met ondernemen
  • Starten met marketing

Ondernemen

  • Hoe maak je een eigen website?
  • Hoe maak je een webshop?
  • All-in-one (7-in-1) cursus​ voor ondernemers
  • Over 000.nl & Ruben Bunskoeke
  • Contact
  • 000.nl
  • Ruben@000.nl
  • KvK 62331566
  • Privacy en cookies