8 manieren om de conversie te verhogen
We hebben het al gehad over hoe je de ‘click through rate’ in de resultatenpagina (SERP) van Google kan verhogen. De volgende stap is het verhogen van de conversie opLees artikel
We hebben het al gehad over hoe je de ‘click through rate’ in de resultatenpagina (SERP) van Google kan verhogen. De volgende stap is het verhogen van de conversie opLees artikel
Hoe kwamen we bij een blog? De laatste maand (vanaf 16 november 2011) heb ik samen met een paar vrienden een blog (met reviews, opinie en lifestyle artikelen) opgezet. HetLees artikel
Waarom het wiel opnieuw uitvinden? Met een goede concurrentie analyse kan jij de sterkten, zwakten, kansen en bedreigingen vinden van jouw concurrentie. De sterkten van jouw concurrenten kan jij kopiëren,Lees artikel
Duplicate content en Canonical URL Canonicalization is het proces van het kiezen van de beste url wanneer er meerdere keuzes zijn. Dit geld meestal voor de homepage. Zo worden dezeLees artikel
Wat zijn keywords en wat zijn long tail keywords? Met een goede zoekwoorden analyse kan je gestructureerd werken aan betere posities in Google. Wat is een keyword? Een keyword betekent letterlijk eenLees artikel