Een alternatief voor de traditionele USP: trouw met een idee
Content marketing draait om het veroveren van een associatie in het brein van de lezer. Wanneer iemand aan X denkt, dan wordt er automatisch een bruggetje gelegd naar Y. IkLees artikel
Content marketing draait om het veroveren van een associatie in het brein van de lezer. Wanneer iemand aan X denkt, dan wordt er automatisch een bruggetje gelegd naar Y. IkLees artikel
Mijn artikelen zwaaien soms, als een dronken man die naar huis fietst, alle kanten op. Er is een gebrek aan focus. Het medicijn is het centreren van een tekst omLees artikel
Bloggen draait om aandacht. Het draait om het vastgrijpen en met alle moeite vasthouden van het zo makkelijk afgeleide mensenlijk brein. Je moet opvallen en onthouden worden. Dit doe jeLees artikel
Wat moet ik precies doen om hoger in Google te komen? Het is vaak een raadsel. En dat is begrijpelijk. Er bestaat geen kant-en-klaar antwoord. Het hangt er vanaf. DitLees artikel
Goede homepages zijn zeldzaam. Dit komt deels omdat het doel en het nut van een homepage een beetje vaag is. De homepage is geen salespagina. Het is ook geen portfolio.Lees artikel
Door het verhogen van de CTR en het verlagen van het bouncepercentage kan je meerdere posities omhoog schieten in Google. Laten we bij het begin starten. Wat is click-through-rate (CTR)Lees artikel
Kun je in 7 minuten hoger in Google komen? Sure. Het kan zelfs in 5 minuten. Of 38 minuten. Maar…. het draait eigenlijk niet om de tijd. Het draait omLees artikel
Met de zoekwoordplanner van Google kan je in no-time zien op welke woorden men zoekt en hoe vaak er per maand op gezocht wordt. Met die informatie heb je inzichtLees artikel
Er zijn wereldwijd tienduizenden blogs die bloggen over het creëren van een succesvolle online onderneming, maar een aantal van die blogs steken boven de rest uit. Blogs die kwalitatieve (unieke) inzichten delenLees artikel
Je hoeft niet de grootste pagina te hebben. Of de populairste. Je hoeft niet elk ‘gerelateerd zoekwoord’ – elke behoefte – in de tekst te verwerken. Je hoeft niet iedereenLees artikel