Kort (en hopelijk krachtig) website advies

We ontwikkelen met de tijd een dode hoek voor onze eigen website.

We kunnen het niet meer objectief beoordelen.

  • Deels omdat je went aan hoe alles er nu uitziet.
  • Deels omdat je brein automatisch argumenten creëert voor ‘design/indeling/tekst’-keuzes die je ooit hebt gemaakt.
  • Deels omdat herhaling (het vaak zien van bijvoorbeeld je website) zorgt dat alles meer likeable wordt.
  • Deels omdat je jouw huidige website vergelijkt met een oudere versie.

Het is goed mogelijk dat je onbewust steken laat vallen. Iets dat jou niet meer opvalt, maar jouw klanten wel. En dat kan je bezoekers en klanten kosten.

Kort (en hopelijk krachtig) website advies

Het is voor jou niet meer mogelijk om jouw website te beoordelen op ‘de eerste indruk’.

Maar ik kan het wel voor jou doen.

Ik kan jouw website bekijken met frisse ogen.

En ik kan vertellen wat ik denk op basis van wat ik weet over usability, seo, copywriting, design, conversie optimalisatie en ondernemen.

Een experiment

Ik wil erbij zeggen dat het een experimentele dienst is.

Ik heb op dit moment geen format. Ik heb geen checklist die ik afloop. En ik gebruik geen tools die een of andere vage (en nutteloze) website analyse uitvoert waar je niets mee kan.

Ik kan je ook niet warm maken met grote beloftes en testimonials.

Ik wil kijken of ik een korte tijd wat krachtige tips en pointers kan opschrijven die jou verder kunnen helpen. Het zal waarschijnlijk één of twee A4’tjes worden met losse dingen die volgens mij beter kunnen. Geen fancy opmaak. Gewoon simpel en krachtig.

En wat kost dit?

Voor een experiment kan ik natuurlijk ook niet veel vragen.

Dus ik zat te denken aan 120 euro exclusief btw.

Als je interesse hebt kan je een mailtje sturen naar ruben@000.nl of het contactformulier invullen.

Als je wil dat ik naar specifieke dingen kijk, dan kan je dat in je mailtje zetten.

Naam

E-mailadres

Bericht